Programvare - Intranet - HR Selvbetjening - HR Intranet - Ansatt Selvbetjening
INTRANET RH : Involver dine ansatte i håndteringen av deres informasjon
Fordelene :
- Funksjoner tilgjengelige fra en selvbetjeningskiosk
- Desentralisering av visse HR-oppgaver
- Involvering av ansatte og ledere
Desentraliseringen av funksjonene for håndtering av tid og menneskelige ressurser gjør det nødvendig å implementere Kelio Intranet for ansatte, men også for ledere. Disse funksjonene er tilgjengelige fra en arbeidsstasjon, en konsultasjonskiosk, en smarttelefon eller et nettbrett.
Personlig område : arbeidsflaten dedikert til ansatte
Fra Kelio Intranet RH kan ansatte ;
- Registrere seg i sanntid : tilstedeværelse, oppgave, pause, fra nettleseren sin på en virtuell registreringsenhet.
- Gjøre sine fraværs- og ferieforespørsel : med varsling / blokkering ved brudd på organisasjonsregler (for eksempel : sende en fraværsforespørsel hvis fraværsbalansen er utilstrekkelig).
- Konsultere sine personlige resultater